Přednáška pro žáky školy: doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D. čtvrtek 30. září 2021 od 10 hodin Doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D. (*1967) - od roku 1989 pracuje na FTVS UK jako odborný asistent na katedře pedagogiky, psychologie a didaktiky. V
Pozvánka do školní knihovny I v letošním školním roce si můžete přijít vypůjčit knihy ze školní knihovny.V nabídce jsou nejen tituly z maturitní četby, ale například i severské detektivky, humoristické romány nebo třeba komiksová Bible. Výpůjční doba knihovny je každé
Nahlédnutí do tajů vodovědy Třídy EP3, IT3 a ME2 se v pátek 10. září 2021 zúčastní odborné exkurze: PROHLÍDKA ŠTIČÍ LÍHNĚ A NAHLÉDNUTÍ DO TAJŮ VODOVĚDY, EXPOZICE SLADKOVODNÍCH A AKVARIJNÍCH DRUHŮ RYB, kterou pořádá Štičí líheň – ESOX, spol. s r.o. ve
Zapojte se do projektu a pomáhejte nevidomým a slabozrakým. Vážená paní ředitelko, dovoluji si oslovit Vás v souvislosti s projektem „Bílá pastelka“ . Tento projekt jistě znáte z médií jako je televize, rozhlas nebo internet, která tento projekt vydatně podporují. Bílá pastelka je
Od října začíná další celorepubliková výzva k podpoře zdravého životního stylu,ve které dojde k utkání mezi jednotlivými městy. Mohou zapojit úplně všichni,i ti nejzapřísáhlejší odpůrci běhu.Zapojit se mohou jednotlivci, rodiny, pracovní týmy, školní týmy… zkrátka každý,kdo chce udělat něco dobrého
Sezimácká střední pořádá ŠKOLNÍ TURNAJ VE FLORBALU (FLOORBALLu) ??. Přihlášky podávejte do 12. října 2021
Vyhlášení termínů řádných závěrečných zkoušek – září 2021 – L0+H Třída MEP3/2021: Praktická závěrečná zkouška: 13. – 21. 9. 2021 Ústní závěrečná zkouška: 29. – 30. 9. 2021 Třída MP3/2021: Praktická závěrečná zkouška: 13. – 21. 9. 2021 Ústní závěrečná
Se začátkem školního roku jsme uskutečnili další projektovou schůzku Interreg. Připravujeme aktivity na nový školní rok 2021/2022 a těšíme se na naše žáky v České republice i v Rakousku.
PRAKTICKÁ VÝUKA (strojírenství a elektotechnika) V termínu od 23.8. – do 27.8. proběhl v dílnách praktického vyučování Letní kemp pro žáky školy.Hlavní cíl kempu byl zaměřen na propojení formálního a neformálního vzdělávání s důrazem na doplnění dílčích znalostí a dovedností, jejichž nabytí mohlo být