
Absolvent vzdělávacího programu 26-41-N Elektrotechnika – mechatronické systémy získá znalosti v interdisciplinární problematice mechatronických systémů. Těžiště jeho odborných vědomostí a dovedností je v oblastech elektroniky, energetiky, strojírenství, komplexní utomatizace a výpočetní techniky.
Charakteristickým rysem absolventa není pouhé mechanické používání naučených vědomostí a získaných dovedností, ale rozvíjení myšlenkového aparátu a systematického postupování při řešení problémů, které je pro technika nezbytné.


Elektrotechnika – mechatronické systémy, kombinovaná (dálková) forma studia
RVP 26-41-N Elektrotechnika

Co Vám můžeme nabídnout? Čím se můžeme pochlubit?
VOŠ je primárně určena pro absolventy středních odborných škol, ale díky skladbě předmětů v prvním ročníku u nás úspěšně studují také absolventi gymnázií i absolventi netechnických škol. Absolventské práce některých našich studentů jsou na špičkové úrovni a dělají jim i nám velkou reklamu. Sami se můžete přesvědčit zde.







Podívejte se na videodokument o jedné z těchto absolventských prací.
Výuka probíhá zejména v moderně vybavených laboratořích (odborných učebnách). Se všemi laboratořemi se studenti seznámí v 1. ročníku v rámci motivačního předmětu Laboratoře.



Součástí studia je odborná praxe ve firmě dle studentova výběru v délce jednoho období (16 týdnů), mnoho našich absolventů si zde udělá tak dobré jméno, že následně dostávají nabídku k trvalému pracovnímu poměruklademe důraz na samostatnou i týmovou práci studentů a na schopnost prezentovat výsledky vlastní práce.



- spolupracujeme s mnoha firmami v regionu, např. ABB a. s., ČEZ a. s., Efaflex-CZ, JE Temelín, KOVOSVIT MAS, Schneider Electric a. s. atd.
- organizujeme pro studenty exkurze do firem;
- aktivně se účastníme tuzemských i zahraničních veletrhůmáme schválený vzdělávací program s kreditním systémem hodnocení vzdělávání, který přináší mnohé výhody pro studenty
- ve druhém ročníku volbu jednoho ze tří zaměření (Mechatronika, Informační a řídicí technika, Automatizace v energetice)
- uznávání našich předmětů na některých vysokých školách
- snížení doby strávené ve škole (cca 26 hodin za týden) a dostatek času na domácí přípravu, řešení projektů a individuální konzultace
- pokračování ve vyšším ročníku bez uzavření všech předmětů
- volba povinně volitelných a volitelných předmětů
- větší provázanost a návaznost jednotlivých předmětů