Novinky

pozor
26-41-N Elektrotechnika – mechatronické systémy Denní i kombinovaná forma studia.Absolvent získá znalosti v interdisciplinární problematice mechatronických systémů. Těžiště jeho odborných
logo JCK02
Vyšší odborná, Střední škola a Centrum odborné přípravy v Sezimově Ústí, kterou zřizuje Jihočeský kraj, se může pochlubit mimořádným pedagogickým
Ukrajina
V hodinách společenské nauky, ale i v předmětu komunikace a média zaměřeném na mediální výchovu reagujeme na současnou agresi Ruska
Hunter
S potěšením Vám oznamujeme, od září 2021 působí na naší škole absolvent Virginia State University, USA, jménem Hunter Mack, jehož hlavním
sportovni den copky
Studenti se zapojili do fotbalu, volejbalu, nohejbalu, stolního tenisu, běhali a skákali do dálky. Přes nepříznivou poCOVIDOVOU situaci, kdy se
logo_2021
Nově ve školní knihovně! Půjčte si zajímavou knihu na jarní prázdniny… .
logo_2021
V úterý 4. března 2025 proběhla zajímavá přednáška na téma "Efektivní vedení týmu". Jan Mühlfeit je český manažer, globální stratég,
rucicky
4. března 2025 jsme se zúčastnili na Střední odborné škole strojní a elektrotechnické Velešín krajského kola soutěže České ručičky. Soutěžilo
foto
V úterý 25. 2. 2025 se na naší škole uskutečnil fotografický workshop Necvakejte, foťte! Akce, kterou organizuje Czech Photo umožňuje žákům
angl
Ve středu 26. února 2025 proběhlo v Táboře okresní kolo konverzační soutěže v anglickém jazyce. Naši školu reprezentovali Jan Míšek a
CEZ 2024
V úterý 25. února 2025 proběhla ve velkém přednáškovém sále v prostorách VOŠ, SŠ, COP v Táboře beseda na téma
logo_2021
V pátek 21. 2. 2025 se v Brně ve VIDA! centru konala mezinárodní soutěž robotů Robotiáda 2025. Soutěže se účastnily i
logo_2021
Na domově mládeže Sezimácké střední jsme vyřazovali již nepotřebné deky a peřiny, pro které jsme ještě našli skvělé využití. Naše
logo_2021
Ve středu 12. 2. 2025 proběhlo velké Krajské finále Přeboru škol v šachu v Nových Hradech. V kategorii středních škol „C“, kterých
Vyučeným s maturitou hrozí po skončení vzdělávání méně dlouhodobější nezaměstnanost než absolventům odborných SŠ. Ještě o něco vyšší riziko horšího uplatnění na