Informace pro rodiče a žáky

Podrobné informace pro žáky 1. ročníků – školní rok 2025/2026

Srdečně Vám gratulujeme k přijetí na naši školu a těšíme se na vzájemná potkávání a spolupráci v příštích letech.

Na tomto místě najdete všechny informace, které Vám a Vašim dětem usnadní přípravu a úspěšný start do nového studia.

Informace a dokumenty budeme doplňovat postupně.

Ve středu 18. června 2025 proběhnou od 15 hodin v budově naší školy schůzky pro rodiče budoucích prvních ročníků, kde se od třídních učitelů a vedení školy dozvíte vše potřebné.

Zároveň Vás prosíme o odevzdání několika dokumentů (Matrika – návratka pro přijaté, Souhlas inkaso a Žádost o vystavení průkazu ISIC), nejlépe formou přílohy v emailu, nejzazším termínem je pak osobní předání ve středu 18. června 2025 na schůzkách ve škole.

Kontaktní osobou je pro Vás v tuto chvíli Bc. B. Bačíková (Kancelář školy), tel. 381 407 201, email: bacikova@copsu.cz

Veškeré dokumenty pro žáky 1. ročníků školního roku 2025/26 najdete zde (průběžně aktualizováno)


Pokyny kanceláře školy

Žádáme rodiče, aby veškeré níže uvedené formuláře a přihlášky naskenovali a zaslali emailem na adresu bacikova@copsu.cz. Nejzazší termín odevzdání jsou pak schůzky pro rodiče ve středu 18. června 2025.

  • Informační schůzky pro rodiče

Termín:            středa 18. 6. 2025 od 15:00

Vchod:              budova D

Náhradní schůzka nebude, všechny informace budou na našich stránkách.

Příloha:              Rozpis třídních schůzek

  • Matrika žáků

Návratka do matriky je oboustranná a slouží k zavedení žáka do školní matriky a jako přihláška ke stravování a ubytování. Nezapomeňte prosím uvést celé rodné číslo

Kontaktní osoba Bc. Blanka Bačíková, tel. 381 407 201, bacikova@copsu.cz.

Příloha:             Matrika – návratka pro přijaté

Termín odevzdání:       do 18. 6. 2025

Možnost odevzdání:     emailem bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na třídní schůzce.

  • Stravování

V případě zájmu si vyplňte požadavek v přiložené návratce a spolu s potvrzením o svolení k inkasu zašlete zpět škole. Věnujte pozornost pokynům uvedeným v „Informacích o placení stravného a poplatku za ubytování“.

Kontaktní osoba – Petra Jirkovská, tel. 381 407 108, jirkovska@copsu.cz.

Přílohy:             Informace o platbách

                          Souhlas inkaso

Termín odevzdání:       do 18. 7. 2025

Možnost odevzdání:     emailem: bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na  třídní schůzce.

  • Ubytování

Zájemci si vyplní požadavek v návratce do matriky. O přijetí k ubytování budou vyrozuměni vyvěšením seznamu dle registračních čísel na našich stránkách nejpozději do 4. 7. 2025.

Přílohy:             Informace o platbách

Kontaktní osoba Bc. Petra Kincová, 775 742 704, 702 143 021, kincova@copsu.cz

  • Adaptační kempy

V příloze najdete letáček s informacemi, údaji o platbě a přihlášku na adaptační kemp.  Vyplněnou přihlášku přivezte s sebou na informační schůzku nebo ji pošlete emailem na bacikova@copsu.cz

Kontaktní osoba:           Mgr. Jana Brcková, zástupce ředitelky,

                                       tel. 607 089 007, brckova@copsu.cz

Příloha:              Leták s adaptačním kurzem

                          Přihláška na adaptační kurz

Termín odevzdání:       do 18. 6. 2025

Možnost odevzdání:     emailem: bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na třídní schůzce.

  • Mezinárodní studentský průkaz ISIC:

Je pro žáky naší školy povinný průkaz, který slouží ke vstupu do školy a k dalším službám.  Vyplňte žádost a spolu s fotografií průkazového formátu a dokladem o zaplacení zašlete nebo předejte v kanceláři školy.

Platbu za ISIC průkaz 350,- Kč můžete provést do pokladny školy nebo přes účet školy 197 477 119/0600, jako variabilní symbol uveďte registrační číslo z přijímacího řízení.

Průkazy ISIC se budou objednávat za školu hromadně a žáci je obdrží první den ve škole od třídních učitelů. Pověřenou osobou pro příjem a vyřizování žádostí na ISIC průkazy je Bc. Blanka Bačíková, tel. 381 407 201.

Příloha:           Informační leták k ISIC (připravujeme)

                        Žádost o vyhotovení ISIC průkazu (připravujeme)

Termín odevzdání:       do 18. 6. 2025

Možnost odevzdání:     emailem: bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na  třídní schůzce

  • Informace pro žáky se speciálním potřebami (SVP)

Kontaktní osoba: Mgr. Miloš Blecha, tel. 381 407 200, blecha@copsu.cz

            Příloha:           Informace výchovného poradce (připravujeme)

  • Platby:

Platby záloh na stravování a ubytování, platbu za mezinárodní průkaz ISIC či platbu za adaptační kemp zasílejte jednotlivě, neslučujte do jedné částky. Do variabilního symbolu uvádějte registrační číslo (REDIPSY) a do poznámky jméno a příjmení uchazeče.

  • Potvrzení o studiu:

      Bude vydáváno při nástupu ke studiu v září.

  • Průkazky na MHD, ČD a další:

      Možno potvrzovat od srpna a vzhledem k prázdninovému provozu školy budou   průkazky potvrzovány poslední týden v srpnu v kanceláři školy.

  • Doporučené učebnice pro první ročníky:

            Příloha:           Doporučené učebnice (připravujeme)

Vyplněnou návratku do matriky (oboustranná), souhlas s inkasem, přihlášku na adaptační kurz zašlete zpět nejpozději do 18. června 2025 nebo odevzdejte na informační schůzce.

Při nástupu ke studiu doložte prosím kopii závěrečného vysvědčení z posledního ročníku ZŠ (děti budou první týden v září odevzdávat třídním učitelům).

Další informace Vám rádi poskytneme na tel. číslech 381 407 201 (202) – kancelář školy nebo e-mailem: bacikova@copsu.cz nebo cop@copsu.cz.


V případě jakýchkoliv dotazů k platbám za stravu  a ubytování se obracejte na naši pokladní paní Jirkovskou
– email: jirkovska(@)copsu.cz, tel.: 381 407 108

Odkaz na potřebné informace – soubory ke stažení
Kontakty na ostatní pracovníky školy

Přejeme Vámi hodně studijních úspěchů, ať Vás obor, který jste si zvolili, baví a najdete v něm takovou zálibu,
že se Vám jednou práce stane koníčkem.