Podrobné informace pro žáky 1. ročníků – školní rok 2025/2026
Srdečně Vám gratulujeme k přijetí na naši školu a těšíme se na vzájemná potkávání a spolupráci v příštích letech.
Na tomto místě najdete všechny informace, které Vám a Vašim dětem usnadní přípravu a úspěšný start do nového studia.
Informace a dokumenty budeme doplňovat postupně.
Ve středu 18. června 2025 proběhnou od 15 hodin v budově naší školy schůzky pro rodiče budoucích prvních ročníků, kde se od třídních učitelů a vedení školy dozvíte vše potřebné.
Zároveň Vás prosíme o odevzdání několika dokumentů (Matrika – návratka pro přijaté, Souhlas inkaso a Žádost o vystavení průkazu ISIC), nejlépe formou přílohy v emailu, nejzazším termínem je pak osobní předání ve středu 18. června 2025 na schůzkách ve škole.
Kontaktní osobou je pro Vás v tuto chvíli Bc. B. Bačíková (Kancelář školy), tel. 381 407 201, email: bacikova@copsu.cz
Veškeré dokumenty pro žáky 1. ročníků školního roku 2025/26 najdete zde (průběžně aktualizováno)
Pokyny kanceláře školy
Žádáme rodiče, aby veškeré níže uvedené formuláře a přihlášky naskenovali a zaslali emailem na adresu bacikova@copsu.cz. Nejzazší termín odevzdání jsou pak schůzky pro rodiče ve středu 18. června 2025.
- Informační schůzky pro rodiče
Termín: středa 18. 6. 2025 od 15:00
Vchod: budova D
Náhradní schůzka nebude, všechny informace budou na našich stránkách.
Příloha: Rozpis třídních schůzek
- Matrika žáků
Návratka do matriky je oboustranná a slouží k zavedení žáka do školní matriky a jako přihláška ke stravování a ubytování. Nezapomeňte prosím uvést celé rodné číslo
Kontaktní osoba Bc. Blanka Bačíková, tel. 381 407 201, bacikova@copsu.cz.
Příloha: Matrika – návratka pro přijaté
Termín odevzdání: do 18. 6. 2025
Možnost odevzdání: emailem bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na třídní schůzce.
- Stravování
V případě zájmu si vyplňte požadavek v přiložené návratce a spolu s potvrzením o svolení k inkasu zašlete zpět škole. Věnujte pozornost pokynům uvedeným v „Informacích o placení stravného a poplatku za ubytování“.
Kontaktní osoba – Petra Jirkovská, tel. 381 407 108, jirkovska@copsu.cz.
Přílohy: Informace o platbách
Termín odevzdání: do 18. 7. 2025
Možnost odevzdání: emailem: bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na třídní schůzce.
- Ubytování
Zájemci si vyplní požadavek v návratce do matriky. O přijetí k ubytování budou vyrozuměni vyvěšením seznamu dle registračních čísel na našich stránkách nejpozději do 4. 7. 2025.
Přílohy: Informace o platbách
Kontaktní osoba Bc. Petra Kincová, 775 742 704, 702 143 021, kincova@copsu.cz
- Adaptační kempy
V příloze najdete letáček s informacemi, údaji o platbě a přihlášku na adaptační kemp. Vyplněnou přihlášku přivezte s sebou na informační schůzku nebo ji pošlete emailem na bacikova@copsu.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Jana Brcková, zástupce ředitelky,
tel. 607 089 007, brckova@copsu.cz
Příloha: Leták s adaptačním kurzem
Termín odevzdání: do 18. 6. 2025
Možnost odevzdání: emailem: bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na třídní schůzce.
- Mezinárodní studentský průkaz ISIC:
Je pro žáky naší školy povinný průkaz, který slouží ke vstupu do školy a k dalším službám. Vyplňte žádost a spolu s fotografií průkazového formátu a dokladem o zaplacení zašlete nebo předejte v kanceláři školy.
Platbu za ISIC průkaz 350,- Kč můžete provést do pokladny školy nebo přes účet školy 197 477 119/0600, jako variabilní symbol uveďte registrační číslo z přijímacího řízení.
Průkazy ISIC se budou objednávat za školu hromadně a žáci je obdrží první den ve škole od třídních učitelů. Pověřenou osobou pro příjem a vyřizování žádostí na ISIC průkazy je Bc. Blanka Bačíková, tel. 381 407 201.
Příloha: Informační leták k ISIC (připravujeme)
Žádost o vyhotovení ISIC průkazu (připravujeme)
Termín odevzdání: do 18. 6. 2025
Možnost odevzdání: emailem: bacikova@copsu.cz nebo nejpozději na třídní schůzce
- Informace pro žáky se speciálním potřebami (SVP)
Kontaktní osoba: Mgr. Miloš Blecha, tel. 381 407 200, blecha@copsu.cz
Příloha: Informace výchovného poradce (připravujeme)
- Platby:
Platby záloh na stravování a ubytování, platbu za mezinárodní průkaz ISIC či platbu za adaptační kemp zasílejte jednotlivě, neslučujte do jedné částky. Do variabilního symbolu uvádějte registrační číslo (REDIPSY) a do poznámky jméno a příjmení uchazeče.
- Potvrzení o studiu:
Bude vydáváno při nástupu ke studiu v září.
- Průkazky na MHD, ČD a další:
Možno potvrzovat od srpna a vzhledem k prázdninovému provozu školy budou průkazky potvrzovány poslední týden v srpnu v kanceláři školy.
- Doporučené učebnice pro první ročníky:
Příloha: Doporučené učebnice (připravujeme)
Vyplněnou návratku do matriky (oboustranná), souhlas s inkasem, přihlášku na adaptační kurz zašlete zpět nejpozději do 18. června 2025 nebo odevzdejte na informační schůzce.
Při nástupu ke studiu doložte prosím kopii závěrečného vysvědčení z posledního ročníku ZŠ (děti budou první týden v září odevzdávat třídním učitelům).
Další informace Vám rádi poskytneme na tel. číslech 381 407 201 (202) – kancelář školy nebo e-mailem: bacikova@copsu.cz nebo cop@copsu.cz.
V případě jakýchkoliv dotazů k platbám za stravu a ubytování se obracejte na naši pokladní paní Jirkovskou
– email: jirkovska(@)copsu.cz, tel.: 381 407 108
Odkaz na potřebné informace – soubory ke stažení
Kontakty na ostatní pracovníky školy
Přejeme Vámi hodně studijních úspěchů, ať Vás obor, který jste si zvolili, baví a najdete v něm takovou zálibu,
že se Vám jednou práce stane koníčkem.